دانلود آهنگ و مداحی جدید برای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی+پخش آنلاین

دانلود آهنگ و مداحی جدید برای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی+پخش آنلاین
دانلود آهنگ و مداحی و ویدئو شهادت حاج قاسم سلیمانی
هم اکنون به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی نوحه و مداحی و موسیقی غمگین، و  ویدئو و کلیپ و ۴ آهنگ در وصف قاسم سلیمانی و به همراه بیوگرافی حاج قاسم سلیمانی را در رسانه موزیک ویک دانلود نمایید ..
شهادت حاج قاسم سلیمانی در عراق و در حمله موشکی آمریکا به فرودگاه عراق به همراه ابو مهدی مهندس در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر شده است
به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی در عراق
منابع رسمی رسانه ای در عراق سحرگاه جمعه اعلام کردند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده و معاون الحشد الشعبی در بغداد به شهادت رسیدند.
رسانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابومهندس زمانی که با دو خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهید شدند.
گفته می شود سردار سلیمانی از لبنان وارد فرودگاه بین المللی بغداد شده است.
منابع رسانه ای عراق می گویندبالگردهای آمریکایی هر دو خودرو را هدف قرار دادند.
خبر شهادت سردار سلیمانی اکنون در صدر اخبار رسانه های عراق، منطقه و جهان قرار دارد.
عکس دلخراش از پیکر سوخته سردار شهید قاسم سلیمانیرسانه موزیک ویک این غم بزرگ را به تمام ایرانیان و مسلمانان جهان تسلیت میگوید.در حمله بالگردهای آمریکایی به یک خودرو در بغداد سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس به شهادت رسیدند
منابع خبری از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر دادند.
گفتنی است شبکه خبر نیز در خبر ساعت ۶ بامداد، خبرشهادت سرلشکرسلیمانی را منتشر کرد.
بامداد جمعه، سوم ژانویه، ابتدا دولت عراق گزارش کرد که سه موشک کاتیوشا در نزدیکی منطقه بارگیری فرودگاه بغداد فرود آمده و بر اثر آن چند غیرنظامی زخمی شده‌اند و دست کم دو خودرو آسیب دیده است.
تلویزیون رسمی عراق بامداد جمعه مدعی شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد شد.
خبرگزاری رویترز هم به نقل از «احمد الاسدی»، یک سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراقی این خبر را تأیید کرده است.
الحمد الاسدی گفت: «دشمن آمریکایی و اسرائیلی مسئول قتل دو مجاهد، ابو مهدی المهندس و قاسم سلیمانی است.»بیوگرافی سردار قاسم سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی (متولد۲۰ اسفند ۱۳۳۵، کرمان) فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. قاسم سلیمانی در سیزده سالگی، بی درنگ پس از پایان دوره‏ پنج ساله ‏ دبستان، روستای رابُرد را ترک کرد. در ١٨سالگي پيمانکار سازمان آب کرمان شد.
او در نوجوانی به کار بنایی مشغول بود اما پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ به سپاه پاسداران پیوست.
ورزشکار هم بود و کاراته کار مي‌کرد و جزء مربيان پرورش‌اندام نیز بود. او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. وی در ۴ بهمن ۱۳۸۹ درجهٔ سرلشکری دریافت کرد. سید علی خامنه‌ای، رهبر ایران، در تقدیر از عملکرد سلیمانی، از او به‌عنوان «شهید زنده» نام برده‌ است.


دانلود آهنگ قاسم هنوز زندست غلامرضا صنعتگر

دانلود آهنگ


محمود کریمی سلام عزیز پرپرم سلام عزیز برادرم

دانلود آهنگ


مهدی رسولی باید رفت

دانلود آهنگ


دانلود آهنگ برای سردار حاج قاسم سلیمانی حامد زمانی سردار من

دانلود آهنگ


دانلود نوحه وای فرشته بی پر اومد از محمود کریمی

دانلود آهنگ


دانلود آهنگ حاج قاسم در آن ماشین است عباس کهزادی نسب

دانلود آهنگ


دانلود مداحی حسین سیب سرخی برای حاج قاسم سلیمانی

دانلود آهنگ


دست سردار حسین محمود کریمی

دانلود آهنگ


آهنگ حاج قاسم سلیمانی آرامش قبل از طوفان

دانلود آهنگ


دانلود مداحی رضا نریمانی برای سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

دانلود آهنگ


آهنگ محسن ابراهیم زاده برای شهید سردار قاسم سلیمانی
دانلود آهنگ غمگین هنرمند محسن ابراهیم زاده به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی 
متن آهنگ برای شهید سردار قاسم سلیمانی از محسن ابراهیم زاده کامل
یکی زندگیش رفته و جون گرفته تو
چشمای هر شهری بارون گرفته
همه زل زدیم غرق غصه به دیوار دلامون همه مونده زیر یه آوار
وقتی که از جونت گذشتی وقتی که دیگه برنگشتی
انگار زمین پیش تو کم بود تو آسمونا ساز غم بود
تو یه فرشته ی نجاتی تو با خدا در ارتباطی
کم آورده پیشت مردی با قلبامون چیکار کردی
تو یه قهرمانی که بی ادعایی کجایی که نخوابیدم


دانلود آهنگ برای قاسم سلیمانی از صادق آتشی به نام سردار عشق


دانلود نوحه شهادت سردار سلیمانی از میثم مطیعی
شکر خدا انگشترت مونده توی دستت
شکر خدا که ساربانی اون طرفها نیست
اما سرت آروم شد رو دامن مادر
شکر خدا که روی نی ها نیست
حالا همه شما بگین بهش
به این شهید عزیزمون بگید
امت عزاداره
دریا تو دستاته، علمدار
ممنون دستاتم علمدار، چشمات پر از خون شد عزیزم
شروع و نحوه آشنایی با رهبر انقلاب
دو سال به انقلاب مانده بود که با حجت‌الاسلام رضا کامياب از اهالي شهر مشهد که در ماه‌های رمضان براي تبليغ به کرمان مي‌آمد، آشنا شد و به انقلابيون پيوست. رفاقتشان اما در هفتم مرداد ٦٠ که سازمان مجاهدين خلق کامياب را ترور کرد، ناتمام ماند. اگرچه اين دوستي کوتاه‌مدت باعث مي‌شود که قاسم را با روحاني‌ای از مشهد به نام آيت‌الله سيدعلي خامنه‌ای آشنا کند که تا امروز ادامه دارد.
حضور در لبنان و عراق و افغانستان
سردا قاسم سلیمانی نقش مهمی در دادن قدرت نظامی به حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته‌است. وی تا پیش از حضور علنی در جنگ علیه داعش در عراق، از حضور در انظار عمومی پرهیز می‌کرد؛ ولی حکومت ایران از زمان حضورش در عراق در نبرد علیه داعش و انتشار تصاویر متعددش با نیروهای عراقی، شروع به معرفی و شناساندن چهرهٔ وی کرد. سلیمانی در رسانه‌ها، به عنوان فرماندهٔ سایه توصیف شده‌است.
عضویت در سپاه و جنگ ایران و عراق
وی پس از پیروزی انقلاب، در عین ادامه کار در سازمان آب کرمان، به عضویتِ مجموعهٔ «سپاه افتخاری»، که به وسیلهٔ پدرِ قاضی تأسیس شده بود، درآمد. سلیمانی بیان می‌کند که به محض بازگشت از مهاباد به ریاست پادگان قدس سپاه در کرمان منصوب می‌شود. با حمله عراق به ایران، سلیمانی چندین گردان از سپاهیان کرمان را آموزش می‌دهد و به جبهه‌های جنوب اعزام می‌کند و کمی بعد، خود در رأس یک گروهان به سوسنگرد اعزام می‌شود تا جلوی پیشروی عراق در جبههٔ مالکیه را بگیرد. قاسم سليماني در اکثر عمليات‌های نظامي هشت سال دفاع مقدس مثل «عمليات والفجر ٨» که منتهی به فتح «فاو» شد، کربلاي ٤، کربلاي ٥ و تک‌شلمچه، حضور مؤثر داشته باشد.
با پایان یافتن جنگ در ۱۳۶۷، لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشرار و قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند. قاسم سلیمانی تا هنگام انتصاب به فرماندهی سپاه قدس، این سمت را عهده‌دار بود.مقدمه کتاب روزی روزگاری سردار قاسم سلیمانی
به گزارش تالاب «اواخر سال ١٣٦٠، وقتي محسن رضايي، فرمانده کل سپاه، حکم فرماندهي تيپ ثارالله رابه قاسم سليماني داد و محمود اشجع، فرمانده وقت سپاه منطقه ٦ کشوري، با اين انتصاب مخالفت کرد، شايد هيچ‌کدام نمي‌دانستند.
اين جوان ٢٣ساله با نبوغ نظامي تحسين‌برانگيزش، سالها بعد شخصيتي فراملي خواهد شد و افسران CIA از وي بعنوان قوي‌ترين مأمور مخفي خاورميانه ياد خواهند کرد…»؛ اين ابتداي مقدمه کتاب «روزي روزگاري قاسم سليماني» هست که درمورد روزگار او در زمان دفاع مقدس هست. اما قاسم سليماني که اين روزها با خبر پايان گروه تروریستی داعش نامش بر سرزبان‌هاست، کيست؟
حضور در اکثر عملیات جنگ
شهريور ٥٩ که جنگ ايران و عراق شروع شد، چند گردان را در سپاه کرمان یادگیری مي‌دهد و به جبهه‌های جنوب مي‌فرستد. خودش هم به همراه يک گروهان به سوسنگرد مي‌رود تا جلوي پيشروي دشمن را در جبهه «مالکيه» بگيرد. همين شروع راهي هست که باعث مي‌شود قاسم سليماني در اکثر عمليات‌های نظامي هشت سال دفاع مقدس مثل «عمليات والفجر ٨» که منتهی به فتح «فاو» شد، کربلاي ٤، کربلاي ٥ و تک‌شلمچه، حضور مؤثر داشته باشد.فعالیت بعد از جنگ
حضور در مرز افغانستان
جنگ که به پایان رسید، او که فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود، به کرمان برمي‌گردد و با اشراري که از مرزهاي شرقي، به‌خصوص افغانستان وارد مي‌شدند، به مبارزه ادامه مي‌دهد.
به گزارش تالاب حدود ١٠ سال بعد، درسال ٧٩، فرماندهي کل قوا، قاسم سليماني را به‌ عنوان دومين فرمانده «نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي» مي‌گمارد. از اين به بعد هست که حضور قاسم سليماني در مجامع عمومي و اخبار کم‌رنگ مي‌شود. طالبان در افغانستان قدرت گرفته و حالا حضور سردار سليماني به‌عنوان فرمانده که آن مناطق رابه خوبي مي‌شناسد، غنيمتي هست.
درجه سرلشکری
سرداز قاسم سليماني در چهارم بهمن ۱۳۸۹ درجه سرلشکري خود را از مقام معظم رهبري دريافت مي‌کند و آيت‌الله خامنه‌ای در تقديري از او، قاسم سليماني را «شهيد زنده» ناميده هست.
حضور در عراق
گروه تروریستی داعش که فعال شد، در خرداد ٩٣ به شمال عراق حمله مي‌کند.
تصرفات شهرهاي عراق که وسعت مي‌گيرد، باعث مي‌شود نام سردار سليماني هم کم‌کم به صدر اخبار بيايد. او که سالها پيش در رسانه‌های عراق به «ژنرال بي‌سايه» مشهور بود، حالا چهره او با موهاي سفيدشده در جلد مجلات خارجي و داخلي عيان مي‌شود. همان روزها، روزنامه «ساندي‌تايمز انگليس»، «وال‌استريت ژورنال» و «نيويورک‌تايمز» مدعي شدند ايران فرماندهي ارتش ازهم‌فروپاشيده عراق را بر عهده گرفته تا با گروه تروریستی داعش بجنگد. قاسم سليماني هم رویارویی با گروه تروریستی داعش را در دفاع از بغداد بر عهده دارد.
حضور در سوریه
چند روزي هست که با حضور سردار سليماني، شهر «البوکمال» در نزديکي مرزهاي سوريه و عراق در حومه جنوب شرقي ديرالزور، از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده هست. اهميت آزادسازي شهر البوکمال که ازآن بعنوان آخرين دژ مستحکم گروه تروریستی داعش در سوريه ياد مي‌شد، براي جريان پایداری آن‌چنان مهم و تعيين‌کننده بود که سردار نامي ايران تصميم گرفت در راستاي تحقق وعده‌اش براي پايان‌دادن به سيطره اين شجره خبيثه ملعونه، ٧٢ ساعت فرماندهي ميدان مستقيم نبرد را بر عهده بگيرد تا خاطره شيرين نقش اين فرمانده در آزادسازي مناطقي مثل شهر موصل، تکريت، جرف‌الصخر، حفظ «سامرا» و «کربلا» از چنگ گروه تروریستی داعش، جلوگيري از سقوط اربيل و… در عمليات «ام‌المعارک» بار ديگر در اذهان ملت‌های منطقه تداعي شود.
سردار را فاتح جنگ حلب در سوريه مي‌دانند و حضور او در سوريه باعث شده تا وزارت خزانه‌داري آمريکا نام وی را در ليست تحريم قرار دهد.
جان مگواير افسر سابق سيا گفته هست که در نبرد القصير که چهار سال پيش در سوريه صورت گرفت و منتهی به بازپس‌گيري شهر استراتژيک القصير از طریق ارتش سوريه شد و نقطه عطفي در جنگ بود، تحت نظارت و فرماندهي سردار سليماني بوده هست و اين نبرد را «يک پيروزي بزرگ» براي او خواند.
اينجا بود که پس از وقوع يک انفجار مهيب در دمشق، شايعه شهادت قاسم سليماني در رسانه‌های دنیا پيچيد اما چند روزبعد او در ديدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبري حضور پيدا کرد.
دانلود آهنگ و مداحی و ویدئو شهادت حاج قاسم سلیمانی
دانلود آهنگ جدید برای سردار قاسم سلیمانی به نام سردار من حامد زمانی
تویی برگشتی و میگی که حرفت تنها جنگت نیست
نشونه غیرتت تنها همین تیر و تفنگت نیست
تویی برگشتی و انگار میخوای فانوسو برداری
تو خوب از نقشه ها از معبرا از ما خبر داری
تویی سردار من وقتی گلوله چاره گر میشه
که تو قلبای این مردم امید و عدل جاریشه
بگو سردار من خرازیه بیداره میدونها
مگه میشه فقط اسمت بمونه رو خیابونها
بگو سردار من دلدار من فرمانده ی بیدار من
از دل بگو از جان بگو لب تر کن ای طوفان
بگو از دیدنیهایت بگو از رسمو از راهت بگو
روشن بگو راحت بگو از قبله از ماهت بگو

آهنگ مدافع وطن و حرم از علیرضا بیرانوند

آهنگ سردار سلیمانی از بهزاد بختیاری

آهنگ سردار ایرانی از نبض باند

مداحی ای کشته دور از وطن برای سردار قاسم سلیمانی

کلیپ آهنگ محسن ابراهیم زاده برای شهید سردار قاسم سلیمانی

کلیپ مداحی محمود کریمی برای قاسم سلیمانی



کلیپ ای کشته دور از وطن برای شهادت قاسم سلیمانی

عکس پروفایل برای شهادت سردار سلیمانیعکس استوری شهادت قاسم سلیمانی اینستاگرامدانلود پوستر شهادت سردار سلیمانی (فارسی و انگلیسی) برای شبکه های اجتماعی عکس نوشته سردار سلیمانی کلیپ | مداحی در وصف شهادت حاج قاسم سلیمانی
دانلود آهنگ و مداحی و ویدئو شهادت حاج قاسم سلیمانی
دانلود موسیقی و ترانه و نوحه و مداحی برای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

دیدگاه خود را بگذارید